Raymond Klompsma

“Wat als je je reizigers als vrienden behandelt? Beluister hoe srprs.me een zeer verrassende en succesvolle 9+ organisatie is geworden”


Elke dag mensen verrassen, dat is hét idee. Raymond Klompsma is CEO en mede-oprichter van srprs.me, het verrassings- reisbureau dat haar reizigers een onvergetelijke ervaring geeft door ze op reis te sturen zonder verwachtingen.
 
Kinderen staan nog zo onbevangen in de wereld zeggen we. ‘Nog’, alsof het normaal is dat we dat zijn kwijtgeraakt. Raymond is op een missie op die onbevangenheid terug te brengen in de wereld. Daarom startte hij in 2014 met een aantal gelijkgestemden srprs.me, een reisorganisatie dat je pas
op het vliegveld vertelt waar je naartoe gaat. Minder hoofd, meer hart. Minder kapot plannen en vergelijken, meer genieten. Minder stress, meer surprise. Inmiddels durfden meer dan 90.000 reizigers het avontuur aan (gemiddelde NPS +58) en is srprs.me actief in Nederland, België en in de UK. Toch blijft de eeuwige vraag: hoe kan het spontaner, beter, verrassender… Raymond nam ons mee in zijn denken.
 

  • Download hier de handout van de presentatie van Raymond
  • Download hier het korte verslag van de presentatie van Raymond

 





 


"Setting the scene: de stand van zaken t.a.v. High Tech & High Touch Emotionele Klantbeleving, nationaal en internationaal"
Altuïtion - Berry Veldhoen, Directeur en mede-oprichter
“Customer Experience op grote hoogte; inzicht in de do’s en don'ts van de nationale luchtvaartmaatschappij” 
Air France-KLM - Mijke van Ballegooijen, Director Customer Experience
''Wat als je reizigers als vrienden behandelt? Beluister hoe srprs.me een zeer verrassende en succesvolle 9+ organisatie is geworden''
srprs.me - Raymond Klompsma, CEO en mede-oprichter
"Customer Experience is een groeiend en volwassen wordend vakgebied. Maar hoe organiseren we CX feitelijk? Highlights uit een onderzoek."
Altuïtion - Stephan van Slooten, Partner
"High Touch in een van nature High Tech-omgeving: hoe verliep de introductie van de 9+ WoW bij wereldconcern Fujitsu?"
Fujitsu - Ineke Verwijs, Head of Digital Technology Services
"Ontdek hoe XS4ALL de hoogst gewaardeerde telecomprovider is geworden, dat nu al ruim 5 jaar is en ook wil blijven"
XS4ALL - Marieke Willemsen, Manager Commercie
"Customer Engagement in een BtB-context: de Ideale Klantreis rond het Ideale Lichtontwerp van Signify"
Signify - Ernest Sanderse, Commercieel Directeur Benelux
''Hoe Brainport Eindhoven (smartest region of the world) schaarse talenten vanuit de hele wereld “verleidt” om een baan te vinden in de hightech regio"
Brainport Eindhoven - Emiel Kuijpers
“Wat kunnen we leren van ‘de theoloog des vaderlands’ en zijn spraakmakende project 'de Nieuwe Poort'?”
De Nieuwe Poort - Ruben van Zwieten, Nederlandse predikant
"Ervaar hoe AFAS voor medewerkers en klanten – in die volgorde – het verschil maakt middels een unieke High Tech & High Touch-benadering"
AFAS Software - Herman Zondag, COO bij wat ook wel wordt genoemd ‘De Sekte uit Leusden’