Mijke van Ballegooijen


“Customer Experience op grote hoogte; inzicht in de do's en don'ts van de nationale luchtvaartmaatschappij”

 

Mijke van Ballegooijen werkt sinds 2006 bij KLM en is momenteel als Director Customer Experience KLM verantwoordelijk voor belangrijke delen van de end-to-end klantreis van passagiers.

KLM is zich als reisorganisatie al heel lang bewust van het belang van de functionele én de emotionele klantbeleving. En om die reden heeft bij KLM de afdeling Customer Experience een belangrijke, sturende functie binnen de organisatie. De ervaring wordt ontworpen op basis van klant, operationele en financiele KPIs. Mijke nam ons mee in de ervaringen en do’s en don’ts die onze nationale luchtvaartmaatschappij heeft opgedaan en vertelde ons over hoe KLM High Tech & High Touch invult, vanuit de strategie, vanuit de ambities, vanuit het merk, maar vooral ook vanuit KLM’s hart voor de passagiers.

  • Download hier de handout van de presentatie van Mijke
  • Download hier het korte verslag van de presentatie van Mijke



 

"Setting the scene: de stand van zaken t.a.v. High Tech & High Touch Emotionele Klantbeleving, nationaal en internationaal"
Altuïtion - Berry Veldhoen, Directeur en mede-oprichter
“Customer Experience op grote hoogte; inzicht in de do’s en don'ts van de nationale luchtvaartmaatschappij” 
Air France-KLM - Mijke van Ballegooijen, Director Customer Experience
''Wat als je reizigers als vrienden behandelt? Beluister hoe srprs.me een zeer verrassende en succesvolle 9+ organisatie is geworden''
srprs.me - Raymond Klompsma, CEO en mede-oprichter
"Customer Experience is een groeiend en volwassen wordend vakgebied. Maar hoe organiseren we CX feitelijk? Highlights uit een onderzoek."
Altuïtion - Stephan van Slooten, Partner
"High Touch in een van nature High Tech-omgeving: hoe verliep de introductie van de 9+ WoW bij wereldconcern Fujitsu?"
Fujitsu - Ineke Verwijs, Head of Digital Technology Services
"Ontdek hoe XS4ALL de hoogst gewaardeerde telecomprovider is geworden, dat nu al ruim 5 jaar is en ook wil blijven"
XS4ALL - Marieke Willemsen, Manager Commercie
"Customer Engagement in een BtB-context: de Ideale Klantreis rond het Ideale Lichtontwerp van Signify"
Signify - Ernest Sanderse, Commercieel Directeur Benelux
''Hoe Brainport Eindhoven (smartest region of the world) schaarse talenten vanuit de hele wereld “verleidt” om een baan te vinden in de hightech regio"
Brainport Eindhoven - Emiel Kuijpers
“Wat kunnen we leren van ‘de theoloog des vaderlands’ en zijn spraakmakende project 'de Nieuwe Poort'?”
De Nieuwe Poort - Ruben van Zwieten, Nederlandse predikant
"Ervaar hoe AFAS voor medewerkers en klanten – in die volgorde – het verschil maakt middels een unieke High Tech & High Touch-benadering"
AFAS Software - Herman Zondag, COO bij wat ook wel wordt genoemd ‘De Sekte uit Leusden’