Ineke Verwijs

“High Touch in een van nature High Tech-omgeving: hoe verliep de introductie van de 9+ WoW bij wereldconcern Fujitsu?”

 

Ineke Verwijs gaf inzicht in de lessons learned bij de introductie van de 9+ Way of Working bij technici; een veranderingsproces waarbij veel lukte, maar ook veel mislukte.
Ineke wilde graag m.b.t. voorbeelden over ingezette hulpmiddelen, communicatie en werkvormen delen wat werkte en wat niet. Het gaat om mooie, grappige en ontroerende verhalen rondom de introductie bij de verschillende doelgroepen intern en bij de klantorganisaties, waarvan deelnemers in de sessie  kunnen leren. Ineke deelde ook wat Fujitsu uiteindelijk daadwerkelijk veranderd heeft en wat het gemeten effect ervan is.
 
Ineke is in 2015 bij Fujitsu in dienst getreden als Head of Managed Infrastructure Services in Nederland. Sinds juli 2016 is zij verantwoordelijk voor de volledige Customer Service Management-organisatie: het leveren van diensten aan alle IT-Services en Applicatie-klanten voor Fujitsu in Nederland. Daarnaast is zij onlangs benoemd tot hoofd van Digital Technology Services.

  • Download hier de handout van de presentatie van Ineke
  • Download hier het korte verslag van de presentatie van Ineke



 

"Setting the scene: de stand van zaken t.a.v. High Tech & High Touch Emotionele Klantbeleving, nationaal en internationaal"
Altuïtion - Berry Veldhoen, Directeur en mede-oprichter
“Customer Experience op grote hoogte; inzicht in de do’s en don'ts van de nationale luchtvaartmaatschappij” 
Air France-KLM - Mijke van Ballegooijen, Director Customer Experience
''Wat als je reizigers als vrienden behandelt? Beluister hoe srprs.me een zeer verrassende en succesvolle 9+ organisatie is geworden''
srprs.me - Raymond Klompsma, CEO en mede-oprichter
"Customer Experience is een groeiend en volwassen wordend vakgebied. Maar hoe organiseren we CX feitelijk? Highlights uit een onderzoek."
Altuïtion - Stephan van Slooten, Partner
"High Touch in een van nature High Tech-omgeving: hoe verliep de introductie van de 9+ WoW bij wereldconcern Fujitsu?"
Fujitsu - Ineke Verwijs, Head of Digital Technology Services
"Ontdek hoe XS4ALL de hoogst gewaardeerde telecomprovider is geworden, dat nu al ruim 5 jaar is en ook wil blijven"
XS4ALL - Marieke Willemsen, Manager Commercie
"Customer Engagement in een BtB-context: de Ideale Klantreis rond het Ideale Lichtontwerp van Signify"
Signify - Ernest Sanderse, Commercieel Directeur Benelux
''Hoe Brainport Eindhoven (smartest region of the world) schaarse talenten vanuit de hele wereld “verleidt” om een baan te vinden in de hightech regio"
Brainport Eindhoven - Emiel Kuijpers
“Wat kunnen we leren van ‘de theoloog des vaderlands’ en zijn spraakmakende project 'de Nieuwe Poort'?”
De Nieuwe Poort - Ruben van Zwieten, Nederlandse predikant
"Ervaar hoe AFAS voor medewerkers en klanten – in die volgorde – het verschil maakt middels een unieke High Tech & High Touch-benadering"
AFAS Software - Herman Zondag, COO bij wat ook wel wordt genoemd ‘De Sekte uit Leusden’